Helpdesk

Mocht u ondersteuning willen en/of specifieke vragen of problemen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met de medewerkers van onze helpdesk. Zij zullen uw vragen professioneel en vooral snel proberen te beantwoorden.
U kunt dit op de onderstaande manieren doen:

Telefonisch
Wanneer u echt een hele urgente vraag heeft kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Afhankelijk van de drukte op de helpdesk, kunnen wij u weer snel op weg helpen. U kunt ons telefonisch bereiken via 0104035500.

Teamviewer
Ook is het voor ons mogelijk om even met u mee te kijken. Hiervoor gebruiken wij het programma Teamviewer. Door aan de rechterkant op het plaatje te klikken wordt de support gestart. De helpdeskmedewerker kan u hierbij assisteren indien dit nodig mocht zijn.

E-mail
Vragen kunt u altijd via e-mail naar rooster@untis.nl. U krijgt van ons automatisch een ticketnummer toegewezen en de vragen worden op basis van binnenkomst afgehandeld.

Meezenden van supportbestand
Voor een snelle afhandeling van uw vraag verzoeken wij u om de vraag zo duidelijk mogelijk te omschrijven en indien mogelijk met een goed voorbeeld erbij en tevens een support-bestand mee te sturen.
Een supportbestand kunt u aanmaken onder de menukeuze ‘? | support-bestand’. Na het aangeven van de gewenste map wordt een zip-bestand gevormd met de door u ingevoerde naam.
Het zip-bestand bevat uw actieve roosterbestand (gpn), de ini-bestanden van Untis en een info.txt bestand met extra informatie. Zo heeft de helpdesk alle benodigde informatie om uw vraag te behandelen.

Waar kunnen we u bereiken?
Soms is het noodzakelijk dat we u toch even willen bellen. Als u ons uw telefoonnummer doorgeeft in de e-mail dan kunnen wij direct contact met u opnemen mocht dit nodig zijn.